• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • varga vinter

    Det snöar.
    Och jag älskar det.
    Jag är nog en sk extremare. Jag trivs bäst när det antingen är stekande sol, eller kallaste vintern.

    Nu får jag äntligen användning för mitt älskade vinterhull! Så tänk på mig när ni står utomhus och huttrar, era små spinkisar!

    A juste, att bero på det! Jag har lärt mig magdans! Eller ja. . rulla på magen eller va man ska kalla det? Suck on that!

    Just nu sitter jag och väntar på att min mat ska lagas av sig själv. Men det verkar inte gå nå bra så jag tror att jag lämnar er och fixar lite krubb!



    Stek, dagen till ära! /Madelene

    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se
    Postat av: susan

    HAHAHAHAHAHA han e min madde so back offfffff biaaaaatch, haha driver bara :P

    2009-12-15 @ 21:09:35

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0