• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • ♥ barn är underbara ♥

    ♥ Onsdag igen och jag jobbar som vanligt med funkykidz, alltså en småbarns grupp som jag ska leka och dansa med. (Hur kul som hälst!) Det är så skönt att få försvinna in i deras värld i 45 minuter, och bara släppa allt utanför. Jag har fått skratta åt saker som att "fröken är 22 år och lika gammal som min farmor" och "jag är fortfarande kär i alla mina dagis fröknar" eller "mitt knä har nog fått influensan" osv. Barn är verkligen underbara!
    Ibland önskar jag nästan att jag fick vara ett av dem igen. Ett riktigt litet barn. Ett sånt vart största bekymmer är att mjukdjuren har tappat svansen eller att alla dockor inte får platts i sängen. Ja, ärligt talat så längtar jag tillbaka! Särskilt i dom tider som är så jävla besvärliga. . . ♥

    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0