• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • BB - Brunett Brain

    Hej och grattis till födseln!
    Jag har nämligen precis öppnat upp ett nytt kapitel i mitt liv som jag kallar för BB. Det står för Brunett Brain och ska vara ett smart kapitel (belive it or not). Jag har härmed gått in i en pakt tillsammans med min kära vän och klasskompis Natha som säger att vi ska PLUGGA. Genialt eller hur!? :D

    Ut med det gamla och in med det nya. För fan det börjar bli seriöst nu!

     

    Kärlek


    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se
    Postat av: bells

    va bra sötis <33

    2009-11-18 @ 08:49:32
    Postat av: linda

    madde jag är i skolan och är livrädd... :(

    2009-11-18 @ 09:12:21
    URL: http://londaemanuelsson.blogg.se/
    Postat av: Madelene

    Nemen sötan då :/ det blir bra ska du se Linda <3

    2009-11-19 @ 10:26:58
    URL: http://vicktigt.blogg.se/
    Postat av: Natha

    Bra insiativ av oss! Nu får vi se hur länge det räcker =) BB! <3

    2009-11-19 @ 21:58:27

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0