• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • koman har slagit till igen

    Nu är kvällen här och planerna blev helt omvända mot de jag tidigare hoppats på. Jag hann precis rycka upp mig, locka håret, och tagga till några sköna låtar tillsammans med några av tjejerna MEN insåg sedan att koman har slagit till i Knivsta igen!
    Jag blev faktiskt inte besviken. Nej, jag och mina aggressioner kryper istället ner i min mysiga säng och lysstnar på när James Blunt sjunger om vackra kvinnor och lättare tider.
    (Har föresten börjat spåna i var min ilska kommer ifrån men behöver gräva djupt ner och det är alldeles för kännsligt för mig att klara av. Kommer inte långt i mitt funderande innan kännslorna väller över och avbryter mig).

    Nu ska jag knyta mina händer, bita mig i tungan och sparka lite med benen. Tror ni det arga hoppar ur mig då? :D

    Swooch /Madelene


    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0