• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • parantes

    Jag håller på att samla stoff till en ny design. Jag är så otroligt trött på den som jag har nu, den känns inte alls rätt längre. Jag har länge funderat över bloggens röda tråd men helt enkelt inte hittat någon. Det finns ingen och jag tror att jag gillar det. Det speglar mitt osäkra tonårs sinne.
    Just nu känner jag att jag vill skriva långa konstiga texter som ingen förstår. Tills alla slutar läsa min blogg och jag kan skriva precis vad jag vill! Då kunde jag skriva vidriga saker om precis allting. Hm det låter som om dagbok vore något? Men då är frågan om man vill ha den i en vacker bok med tunnt papper och snirkliga bokstäver. Eller i en mapp på datorns skrivbord där det går fort att skriva och är lätt att ändra.
    Jag tror jag borde tänka mer på vad jag vill skriva än vad ni vill läsa. Jag gör väl som jag vill. Eller?

    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se
    Postat av: Malin

    Ja, jag insisterar på att du skriver vad du vill, inte vad du tror att andra vill läsa.

    2009-12-04 @ 07:31:15
    URL: http://malinkansy.blogg.se/

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0