• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • släkten knarkar


    Sådärja. Nu är släktträffen gjord och jag sitter hemma igen och undrar vad som händer här nest. Tyvärr, nu när Madde är taggad och redan smakat på dragets söttma, har mitt folk åkt bort och lämpat mig här i snusk-Knivsta.
    Jag vill också vara i Norge, på musikal, bio och hej vad det är.
    Nånting kul över till mig ikväll? Fast. . jag ska ju upp och dansa med 4 åringarna tidigt i morgon bitti. . (säger det för att lugna min desperation och övertala mig att om jag stannar hemma så är det precis vad jag vill)

    Varför hamnar vi alltid vid knark-diskussionen på släkt middagarna? /Madelene




    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se
    Postat av: Josefin

    Brukar ni fira Lilla Jul? Eller är det bara i Finland? :D

    2009-11-28 @ 21:50:11
    URL: http://honjosefin.blogg.se/
    Postat av: Madelene

    Nej egentligen inte. Som du säger så är det en finsk tradition. Men vi träffas mycket såhär innan jul och firar VÄNTAN på den riktiga om man kan säga så ;)

    Kul att du läser!

    2009-11-28 @ 23:57:30
    URL: http://vicktigt.blogg.se/

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0