• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • sprakande aggressioner

    Hujeda mej vilken vecka! Ledar ordet har varit aggression och jag känner mig fortfarande helt rasande. Inte hela tiden men alldels FÖR ofta känner jag hur det bubblar inom mig och det rentav sprakar omkring mig! Efter en sådan energikrävande vecka, som suger musten ur en totalt, brukar en död luggen-framför-ögonen-och-rakhyveln-mot-handleden vecka komma. Känns tungt.

    Men efter en arg vecka tänker jag spraka loss i helgen och bli av med vad det nu är som får mig så frustrerad. Hatar den labila och opålitliga Madde så nu är det dags för henne att säga sitt och sen FÖRSVINNA!

    Dags för helgen att leda mig in i dimman /Mad-de

    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se
    Postat av: elin

    snygging <3

    2009-11-21 @ 22:05:53
    URL: http://eedlings.blogg.se/
    Postat av: Carro

    hmm....vet du vad bästa botemedlet mot aggression är?...(efter choklad, ha,ha!) träning! Medans man är aggressiv, efter man har varit och givetvis före, OCH i förebyggande syfte ;O) Puss min smarta lillasyster!

    /Carro

    2009-11-22 @ 20:33:47
    URL: http://fitnessa.blogg.se/
    Postat av: Anonym

    Tack Carro jag ska verkligen ta tag i träningen nu! (antar att jag är busted med att ha slöat för mycket efter det här inlägget haha)



    Kul att du läsar :)

    Puss på min starka syster!!

    2009-11-22 @ 21:43:56

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0