• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • sommar sommar sommar

    Hej och godmorgon bloggen!
    Efter lite pysslandes på datorn, ett varmt fotbad och en mysig hemma kväll med familjen somnade jag ganska tidigt. Vaknade konstigt nog sent ändå, så nu är jag totalt utvilad och redo för alla helgens rabalder!

    Som ni ser är allting här på bloggen en enda röra. Till höger har jag en felställd klocka och under den har profilbilden försvunnit. Men hjälpen är på väg och snart ska det vara ordnat.

    Hittade precis en bortglömd mapp på daorn med bilder från min konfirmation, två år gammal. En hög med riktigt härliga bilder. Blekt sommarhår, bruna ben och massor med fräknar.
    Just idag bjuder vädret på en av höstens allra finaste dagar, så egnetligen ska man väl inte klaga? Men jag kan inte låta bli att längta tillbaka ändå. . .



    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0