• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • MIRROR MIRROR ON THE WALL. . .



    Jag har skavsår på hälarna för att jag envisas med de obekväma skorna.

    Mitt hjärta har gått vilse i sin egen bröstkorg.

    Och bloggen är påväg att bli mer rosa (rosare) än stjärten på min grannes bebis.

    Hörru, You make me sick!
    Jag tror att det är något som osar ur din kropp. Ren och skär elakhet som avdunstar från dina kalla blodkärl när du rör dej. Du borde kolla upp det. Du vänder nämligen mej till den dåliga Madelene på två röda sekunder.

    "Girl if you were inside his head
    This is what you'd hear 
    
    Ayo you gotta love me
    Bitch I'm special
    I want everybody thinking that I got something they don't have
    You gotta love me
    Bitch I'm special
    I want everybody thinking that I got something they don't have
    La da da da "

    Recovery / Madelene



    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0