• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • THE ONLY THING I'M MISSING IS A BLACK GUITAR

    Rocking this shirt,
    Rocking this club.
    Got my middle finger up, And
    I don't really give a f***

    Rocking these diamonds,
    I'm rocking this chain.
    Make sure you get a picture
    I'm rocking my fame

    Six inch walker,
    Big sh** talker.
    I never play the victim
    I'd rather be a stalker.



    Nu är klockans alldeles för mycket för att jag ska sitta kvar i soffan och redigera bilder, iklädd bara min pyjamas och rufsigt hår.
    Men med svart musik i högtalarna och en underbar skål med socker och grishud brevid mej är det svårt att slita sig. 
    (Och hade det inte varit min saknad efter en mjuka kyssar i nacken hade jag nog inte gjort det heller)

    Men, som allas våran kära askungen sade, vad är en bal på slottet? (vad är en kväll i dimman?) Jo, helt underbar!!
    I'm a rockstar / Madelene

    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0