• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • KAN DEN FD. BREVBÄRAREN FORTFARANDE LEVERERA?


    Det vart en mysig hemma-fredags-mys-med-familjen-kväll ivkäll. Ganska skönt trots allt.Nu har vi käkat middag, tänt tusenintejuleljus och tillsist bänkat oss i soffan under varsin filt.
    ___________________________________________________________________

    Okej ganska skratt framkallande och ögonbryns höjande när min pappa
    (50, ölmage, astmatiker med en duktig släng hybris) övertygar oss andra om att han kommer att slå min syster (fitness profil som käkar taggtråd till frukost och springer maraton i sömnen) i Östhammars loppet om bara några månader!?!

    - Sattsa inga pengar på er syster barn, det kommer ni att ångra

    Hur känns det här Carro?



    Only time will tell (dam dam daaam) / Madelene




    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se
    Postat av: Malin

    Hehe ja det är vår pappa det =) PMI, va det inte så?

    2010-02-19 @ 22:02:52
    URL: http://malinkansy.blogg.se/
    Postat av: Carro

    Hmm...maraton i sömnen var det ;O) Kanske bicepcurl i sånt fall! Jag gör alltid mitt bästa, så även i det här fallet! Vet dock vilka meriter som ligger i pappas minne...6km 23 minuter! Spännande att se vad som kan göras "20år senare OCH 20kilo tyngre" ;O) Hejja pappa! (hur som kommer han vinna på att ölmagen iallafall blir ett minne blott!)

    2010-02-21 @ 10:37:25
    URL: http://fitnessa.blogg.se/

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0