• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • LATCH MED LEDIGT

    Nu när sista skoldagen är avklarat börjar sport lovet. Eller det kanske börjar efter den här helgen? Hur som hälst är det otroligt skönt från och med precis nu.



    Efter skolan åkte jag och den gröna lilla stadsbussne hem till pappa. Och efter några pannkakor från min kära broder blir det sex and the city + helg planering!

    Kanske slänger upp ett någolunda schema senare så ni kan ha koll på mig ;)


    No game, No fame / Madelene


    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se
    Postat av: nenne

    åååh :O pannkakor! och här sitter jag och är skit hungrig bara för att min pappa är super seg!

    2010-02-19 @ 17:20:48

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0