• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • NER OCH NER OCH UPP OCH UPP

    Tack till alla inställda tåg och panik trafik som fick min dag att bli den värsta någonsin - utan det hade jag aldrig ryckt upp mig och mått såhär bra!
    Efter mysigt bubbelbad peiling, insmörjning och piffning sitter jag i soffan som en ny människa.



    Precis som de visdomsord min morfar gav mig, när han hade hämtat mig och syrran i uppsala för att tågen var inställda.(fuck you UL fuck you UL fuck you UL) "Om det inte blir dåligt ibland känner man inte av att det annars är bra".






    I bruise easily so be gentle when you handle me
    /Madelene

    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0