• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • RAPATACK



    För att jag precis utnämnt honom till världens långsammaste!!
    Jag har bett honom köpa en endaste liten gardinstång till sin lägenhet - då lovar jag att komma på besök oftare. Men nu, efter ungefär ett halvår har han inte kommit till skott än.
    Senaste ursäkten var att han behövde bärhjälp (?)
    Jag är läss på att påminna, pusha, dra iväg, "lura fram" och hitta på dealar hela tiden.
    Make a move för fan älskade pappa!
    /less dotter, 16 år


    (Ganska luddigt. Men jag var upprörd när jag skickade iväg mailet till the voice. Hoppas att det är övertygande nog för Jakob och Jingelmannen att snickra ihop något kaxigt av. Nu ska det rådas bot på min sega fader)

    Håll era tummar / Madelene

    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se
    Postat av: linda

    haha :D

    2010-02-16 @ 22:12:27
    URL: http://londaemanuelsson.blogg.se/

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0