• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • EN GÅNG, ALLA GÅNGER

    Jag är totalt sold på horoskop!
    Tror på vartenda ord och gillar därför att bevisa för andra motstridiga rävar att det stämmer!
    Precis som i mitt horoskop har jag idag funderat över min framtid.
    Men shitt tänker du, det behöver inte betyda att stjärnornas bla bla bla styrde ditt tänk din vatten skalle!
    Nej, men att jag läste horoskopet i efterhand o såg att det stämde exakt kan det!

    M så nu har jag bestämt mig för att satsa på dansen fullt ut oh seriöst den här gången.
    Pardans känns mest aktuellt just nu, iallafall för att kunna gå långt i. Jag har ju ändå hållit på med det sedan jag gick i första klass.
    Nästa steg är att hitta en duglig partner, oh sen är det bara för alla svennebananer att slå på teven om ni vill se mitt smile i en glittrande klänning, svängandes på höfterna! :P

     




    Shall we dance? / Madelene


    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0