• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • SOL I SINNE, SOMMAR INNE

    Fuck you omvärlden!

    Jag sitter hemma och tycker synd om mig själv.
    Jag känner mig som en tilltuffsad boxare efter en förlorad match - både ledsen och kass!

    I ett tappert försök att lufta humöret, spånar jag igenom tänkbara sommaräventyr. Festival, utomlands resa eller kanske besöka någon gammal vän långt borta?
    Plånboken ligger och drar finger till mig, tror den försöker säga att den inte är kapabel till sådanana kalas.
    Men om jag bara hittar nått saftigt, och bestämmer mig för det, blir det säkerligen lättare att jobba ihop pengar till det också.

    Så lugn plånboken, vi ska bota din anorexia ska du se!




    Peace and out / Madelene



    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se
    Postat av: Malin

    Den stranden kan man lätt drömma sig bort till. E det du nånstans på bilden?

    2010-01-15 @ 23:57:53
    URL: http://malinkansy.blogg.se/
    Postat av: Madelene

    O ja, det är en strand i Spanien. Riktigt härlig!

    Yes jag står längst till höger på stocken :)

    2010-01-16 @ 15:56:36
    URL: http://vicktigt.blogg.se/

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0