• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • ROCK-CHICK GRABB MY DICK I WALK UP IN BANANA SPLIT







    Hej och














    Det där mellanrummet var ett stort glädjeskrik så håll för öronen och låtsas att det gjorde lite ont i dom, för det lät väldigt högt!
    Om jag vore en tjock livs njutare med rutig skjorta och ett rött ruckel vid havet, hade jag lutat mej tillbaka i hängmattan och sagt att livet leker.
    Men nu när jag så så så många gånger rivit sönder såren bara för att få plåstra om dom igen - just för att livet leker med mej (läs spelar mej ett spratt). Så tänker jag göra som alla andra blonda brunetter. Jag ska hugga tag i närmaste alkoholen, glida i min tajtaste klänning, pina mej i de alldeles för obekväma skorna, möta upp mina vackra vänninor och bara le mot hela världen! (host vifta på händerna fjortis host)




    Idag är jag glad och det planerar jag att vara i morgon med. För det var jag igår också, men jag hann inte riktigt klart.

    Loving life and live för love / Madelene

    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0