• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • DRAG AND DROP IT, ZIP - UNZIP IT

    Kära dagbok!
    Idag har jag promenerat i knivstas morgonsol i ungefär en timme. När jag kom hem skrek magen efter en härlig brunch med ungefär en liter kaffe till. Senare dök Linda, Elin och Elins lilla lilla lill-kusin upp. Så jag strålade vidare precis som solen utanför fönstret.

    Efter en lunch på en parkbänk, en levande parodi på typ darkwell vs miami inc och ett totalt bortglömt jobb så hade jag och mamma vår första riktiga fight någonsin - som var över efter ungefär 10 minuter.

    Så nu har vi firat mid pizza och glass. (Dock inte samtidigt utan efter varandra).

    Jag har haft en bra dag. Och det här är till alla er analfabeter där ute:




    Cross it, crack it, switch - update it / Madelene

    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se
    Postat av: elin

    Såg nu maddan att jag det var jag och Malou på en bild. hihi! fy vad läskigt det ser ut med örat haha. Kan vi inte hitta på något nån dag? detkänns som om det var fett länge sen! massa pussar<3

    2010-03-29 @ 14:36:32
    URL: http://elintanndal.blogg.se/

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0