• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • IF THEY WANNA KNOW, TELL 'EM MIND THEIR OWN


    Hej det var länge sen!

    Japp jag har varit seg. Eller egentligen har jag varit allt annat än seg för att den rätta anledningen är att jag haft fullt upp (med annat vicktigt). Men jag avskyr att "ta igen" saker som har hänt i en stressad text fullproppad med onödig fakta så det tänker jag skona mig själv ifrån. . .

    ____________________________________________________________________________________

    Varför jag tillät mig själv lite slö tid vid datorn över huvudtaget ikväll var för att jag måste skrapa ihop några härliga låtar till ett dansklass som jag ska hålla i på fredag.
    Har ni några förslag?
    De ska passa till street och gärna vara relativt nya.


    ____________________________________________________________________________________

    Nej nu måste jag få det här gjort!
    Mer från mej får ni förmodligen vänta på tills fredag kväll. Fram tills dess kommer jag inte vara hemma och dessutom ha händerna fulla. (Oj va ni absolut inte bryr er, men lova att bli lite oroliga om jag inte setts till vid det laget).

    _____________________________________________________________________________________


    Himlen kan vänta / Madelene


    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0