• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • TAKE MY STRONG ADVICE, REMEMBER TO ALWAYS THINK TWICE






    Hellre ensam än i fel sällskap - För du blir som de du umgås med - Och som du bäddar får du ju ligga.

    Känd som den svarthåriga blondinen trivs jag med tystnaden som uppstår när jag räcker upp handen i klassrummet. Och jag vet redan att jag aldrig kommer att lämna Bridget Jones klumpighet för Nicole Scherzinger's enastående skönhet.
    Just not my thing!
    Jag var född med snebena mitt under 90-talets självklara mittbena period.
    Jag tackade nej till ballett dansösens raka nacke och späda midja för gymmets knotiga muskler och breda axlar.
    Så det så!
    Jag är hellre ensam än omkring folk som inte förstår mej och min strävan efter att vara annorlunda - för då kanske jag blir som något jag inte vill vara - och jag kommer aldrig kunna förlåta mej själv för att ha levt mitt liv bara för att dö!



    be careful of what you do 'cause the lie becomes the truth/ Madelene

    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se
    Postat av: Malin

    Helt rätt Madde. Man ska inte anpassa sig efter andra hela livet, då blir man bara deprimerad. När man gör saker på sitt eget sätt så mår man som bäst =) kram.



    PS. Jag har bokat biljett nu så jag är i Stockholm på lördag klockan 10:01

    2010-05-10 @ 22:19:13
    URL: http://malinkansy.blogg.se/
    Postat av: Nattha

    Kör dit race bara gumman! Gillar dig starkt! =)

    PS. vart var du idag?

    2010-05-11 @ 20:32:24
    URL: http://helllsing.blogg.se/
    Postat av: linda

    du är bäst :)

    2010-05-12 @ 19:19:39
    URL: http://londaemanuelsson.blogg.se/

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0