• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • TAKE YOURE MOTHERFUCKING SHIRT OFF


    __________________________________________________________________________________
    påverkan inverkan och medverkan.

    Jag förstår inte hur du lyckas sätta skruvar i mitt huvud varje gång vi ses!?
    Jag lyssnar på dej och du får mej att fundera.
    Du skrämmer livet ur mina stackars slöfockar till hjärnceller och får varenda funderar-rynka att krama ihop sig i min fräkniga panna.
    Men du är också min friskaste inspirationskälla. För det finns ingen annan som någonsin fått så många energitörstande tankar att beslagta hela min livsork.

    Och det värsta är att jag kan inte helt ärligt säga att jag fortfarande hatar det. . .

    För precis som din förförande doft envisas med att sitta kvar i mina lakan, vägrar dina ord sluta klinga i mina lyhörda öron.


    Jag har blivit kallad för "en förvirrad liten ängel", "en svarthårig blondin", och "en tystnads skänkande ordbov". 
    Men jag har aldrig gapat så tomt som när du vände hela mitt liv upp och ner på de tre rödaste av sekunder.


    http://www.avatarizeyourself.com/ / Madelene



    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0