• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • TROUBLE IS MY ONLY FRIEND AND HE'S BACK IN TOWN




    Jag är sorten som älskar älskar älskar att förändras.
    Jag ser på förändring som en personlig utveckling.
    Kanske som en liten liten flykt från fröken presens, allra hälst då hon spelar mej ett spratt.
    Som när man lämnar ett förhållande, flyttar, trasslar med kompisarna eller en vacker dag säger upp kontakten med sin egen far.

    Miss ta det inte för en förvirrad tonårs fetisch.
    Jag förändrar mig så fort jag kommer åt, och visserligen har jag ingen aning om det men jag tror att jag kommer att fortsätta så  . . .

    Jag blir väldigt lätt rastlös.
    Så fort min syssessättning inte räcker till så lessnar jag.
    Ibland blir jag stressad av det. Ibland blir jag ledsen och arg. Men oftast gör jag bara något åt det.

    Jag kan bli rastlös av att ha hamnat kring bordet på en fest och sitter ner för länge. Om jag har hamnta långt in där det är svårt att ta sig ifrån springer Mr. panik maraton i mina ådror.

    Jag kan bli rastlös av att ha vaknat i en säng med killen som sover så länge på morgnarna. Den där sorten som inte lyfter en enda muskel innan klockan 14. Samtidigt som jag har sprungit tusentals ärenden vid den tiden.

    Jag kan tillochmed bli rastlös när jag kommer på att jag ska tillbringa hela mitt liv tillsammans med mej själv.
    Fast då börjar jag mest skratta och när jag inser att det inte lönar sig att bli varken stressad, ledsen eller arg över så hittar jag något annat att bli rastlös över istället.


    You can't handle me/ Madelene


    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se
    Postat av: Izabella

    madelene, måste få veta sidan och allt så jag kan fixa håret jag också <33

    2010-05-29 @ 14:33:28
    URL: http://lacksvart.blogg.se/
    Postat av: Nattha.

    Det blev ju perfekt gullet :) Nu är det längre än längst, ses på måndag!

    2010-05-29 @ 16:49:44
    Postat av: ida

    och nu har du än en gång lyckats skriva så att man tar åt sig direkt, fin fint tjejen! ;D

    2010-05-31 @ 23:15:03
    URL: http://ingaproblems.blogspot.com

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0