• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • YOUR GHETTO EYES ON MY GHETTO ASS



    Vet ni vad restless-legs är för nånting?
    Vet ni hur det känns att ha sådana i precis hela kroppen?
    Vet ni sen hur det är att ha sådant i hela hela kroppen, men inte veta vad man ska göra utom att helt meningslöst få total panik?


    Med missnöje ända upp till knävecket har jag vadat fram i detta träsk länge nog nu. Överröst med värmande kommentarer och fina komplimanger envisas jag med att vara missnöjd, osäker och irriterad. jag fortsätter att dränka min ömma kropp med katabol stress trots att jag har all tid i världen!?
    Jag lever i fröken bakochframs kläder och trampar runt i herr uppochners skor. Dag ut och dag in.

    Jag ska be en liten bön om att få vakna i morgon och ha lärt mej den där läxan som jag så länge har pluggat till. Att den har fastnat ordäntligt och stannar för evigt.
    Jag vill ha insett att under denna korta tid som vi har här på denna planeten ska vi inte gå runt och skapa våra egna helveten.



    Vad är meningen med livet? / Madelene

    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0